زندگی با شما شیرین تر است

هفته 29-30

1394/3/26 18:40
نویسنده : ز.م
36 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای مامان حالتون خوبه قربونتون برم؟

جونم براتون بگه تکوناتون خیلی باحال شده کلی باهاتون حال میکنم خداروشکر روزهامون داره خوب میگذره ایشالا که باهم به آخرش برسیم شبا موقع خواب اذیت میشم تا بتونم بخوابم ولی فدا سرتون آقا پسری که شبا خیلی جنب و جوش میکنه و یوقتا دردم میگیره و میترسم نزنه کیسه آبو پاره کنه یهو ولی دختری تو طول روز تکون میخوره و بیشتر مثل این که موج میندازه ولی درکل تکونای دختری بیشتر آخ فداتون بشم کی میشه روی ماهتونو ببینم جدیدا کلی آهنگ میزارم براتون و لالایی میخونم و قرآن میخونم و شما اونوقت بیشتر تکون میخورید خیلی جالب

یه آهنگ جدید حمید طالبزاده خونده برای دختر خیلی قشنگه کلی حال میکنم برای دختریم 

از اوضاع خودمم بگم حالت تهوع بهتر ولی ترکای شکمم خیلی زیاد کلی ام میخاره شکمم خیلی زشت شده نافمم که اوه اوه اندازه یه بندانگشت اومده بیرون ولی عیب نداره اینا افتخارات زندگی من که دوتا جوجه در وجودم پرورش دادم

راستی کلی ام تو اتاقتون میرم حال میکنم صبحا صبح بخیر میگم و شبا میرم آویز تختونو میچرخونم و شب بخیر میگم عزیزای دلم 

همچنان خونه مامان جون میگذرونم روزارو دوست دارم خونه خودمون برم ولی خیلی سخته 

ماه رمضونم نزدیکه خیلی حس خوبیه خیلی دوست دارم این ماه حیف که نمیتونم روزه بگیرم فقط 

اوه راستی یادم رفت بگم یکی از فامیلا مرده شوهر خواهر زنعمو میشه و به این دلیل جشن سیسمونی و نشد بگیریم خیلی حیف شد کلی گریه کردم آخه کلی ذوق داشتم ولی اگه قسمت بشه آخرای تیر میگیریم اگه ام نه که هیچی

مواظب خودتون باشید جیگرا

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان جون
3 مرداد 94 22:50
ای جونم ایشالله خدا حفظشون کنه و هردوتاشون صحیح و سلامت بیاین تو بغلتون.... مامانی باید از همون اول روغن زیتون میمالیدین به شکمتون تا خط نیوفته و این بیرون آمدن ناف هم طبیعیه ایشالله بعد از زایمان خوب میشه پیش ما هم بیایین
ز.م
پاسخ
مرسی عزیزم روغن زیتون فایده ای نداره چون بدتر گرم میکنه و باعث خارش بیشتر میشه گرچه من کرم خوبم گرقتم زدم ولی فایده ای نداشت فقط باعث میشد شکمم خنک بشه و نخاره بیشتر به جنس پوست بستگی داره