زندگی با شما شیرین تر است

سیسمونی

1394/5/4 1:29
نویسنده : ز.م
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینی های من بلخره بعد کلی اومدم عکس سیسمونیتونو بزارم دستمامان جون و بابا جون درد نکنه ایشالا براشون تو شادیهاشون جبران کنیم

 

     

      

      

       

      

      

       

       

      

      

      

     

     

     

      

      

بعد کلی تحقیق به این نتیجه رسیدم کهکالسکهکنارهمی خوبه چون هم دعواتون نشه هم این که کالسکه پشت همی جلویی نمیتونست کامل بخوابه و این که درکل کالسکه پشت همی خوب اینجا نبود امیدوارم کالسکه خوبی باشه و مارکش hauck

                 

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب

 

 

 

اینم رورویکتون که البته دوتا ازش هست ولی عکس یکی و دارم

        

        

        

         

         

         

اینم بالش بارداری خودم

          

اینم تشک بازیتون

        

بریم سراغ لباساتون

اول لباس گل دخترم

      

      

       

       

      

       

      

           

       

        

       

        

       

       

        

       

       

       

       

        

        

       

        

        

        

        

       

        

        

       

       

       

        

        

        

        

        

       

        

        

       

        

        

        

این لباسارو هم خاله جون برای السا گلی از ترکیه خریده

       

       

       

       

       

       

       

       

        

       

       

       

خوب بریم سراغ لباس های گل پسرم

      

      

       

       

      

       

       

      

      

      

      

      

      

      

      

      

      

      

       

       

      

      

      

       

      

       

      

      

      

      

      

      

      

      

      

      

      

      

      

      

       

        

        

         

         

این لباسارو هم خاله جون برای امیرعلی گلی از ترکیه خریده

          

          

           

           

           

اینم کفشاتون

           

اینم وسایل دیگتون

           

           

            

خوب بریم سراغ اسباب بازیهاتون

          

          

           

            

                 

تموم شد مبارکتون باشه ایشالا یه سلامتی و خوشی ازشون استفاده کنید عکس چندتایی نیست چون آماده کردم برای بیمارستان دوستون دارم جیگرای خودم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان زهره
4 مرداد 94 17:14
مبارکشون باشه امیدوارم به سلامتی زایمان کنی گلم
ز.م
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون
نگار
5 مرداد 94 22:13
سیسمونی خیلی مدرنیهوبلاگ من یادمان نگاشتی برای یگانه برادرمه دوست داشتی بیا
ز.م
پاسخ
فاطمه
9 مرداد 94 20:51
سلام خوبی گلم؟؟!!!؟؟؟ وبلاگ قشنگی خوشحال میشم به من سر بزنی و با نظرات خوشحالمکنی و امیدوارم از وبلاگم خوشت بیاد و جز هوادرانم بشی و من از همین الان جز هواداران ثابتون می شم
ز.م
پاسخ
سلام مرسی حتما