زندگی با شما شیرین تر است

هفته 37

1394/5/9 0:07
نویسنده : ز.م
36 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینیهای زندگیم وارد 37 هفته شدید 37 هفتگیتون مبارک عزیزای دلم چقدر دوس دارم هرچی زودتر ببینمتون ولی دکتر وقتو برای 14 مرداد چهارشنبه زد البته دکتر گفت 15 ولی من گفتم یه روز جلوتر و قرار شد بریم بیمارستان مصطفی خمینی امیدوارم بیمارستان خوبی باشه و از همه مهمتر شمارو صحیح و سالم بغل کنم 

بی صبرانه منتظر اون روزی ام که غرق بوستون کنم درست بارداری دوقلویی سخت ولی خیلی ام شیرین همه لذتا دو برابر راستی تکوناتون کم شده جاتون تنگه دیگه روزای آخر بارداری روزای آخری که حالت تهوع رو باید تحمل کرد،وزن سنگینو باید تحمل کرد،لباسای گشاد تن کرد،قیافه پف کردمو تحمل کرد،کمر دردو تحمل کرد،فسفود و نوشابه رو نخورد،و شیرینی تکوناتونو دیگه نتونم تجربه کنم و در عوض کلی سختی های جدید تحمل کرد سختی هایی که چاشنیش کلی شیرینی که به همه ی اون سختی ها میارزه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)