زندگی با شما شیرین تر است

هفته 27

1394/3/26 18:15
نویسنده : ز.م
29 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیرینیهای زندگیم ببخشید که خیلی وقت سر نزدم آخ دیگه اصلا حوصله ی نوشتنم نمیگیره جونم براتون بگه یه اخبار کوتاه تو این چندوقت هفته 27 بودم که جشن عقد دخترعمه بابایی بود و من با مادرجونینا رفتم و تو اون روز یه اتفاق بد افتاد همسایه بغلی گازشون ترکید و کل ساختمونمون لرزید خیلی ترسیدم و بعد خاله بابایی و مادرجون اومدن پیشم و بعد رفتم دکتر خداروشکر که خوب بودید بعدشم مامان جون و خاله اومدن بهم سر زدن و بخیر گذشت و بعد اون عروسی پسرعمه بابایی بود و اونروز وقت آتلیه داشتیم رفتیم آتلیه آسمان خیلی خوب بود کلی عکس خوشگل انداختیم و فرداشم رفتم سونو خداروشکر حالتون خوب بود وزنتونم بین 900-950 گرم بود که دکتر گفت خیلی خوب امیدوارم تا دنیا اومدنتون توپولی بشید 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)