زندگی با شما شیرین تر است

هفته 25

1394/2/20 20:25
نویسنده : ز.م
37 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینای مامان حالتون خوبه ایشالا الان تو هفته 25 هستم آخ کی این انتظار تموم میشه بی صبرانه منتظر اومدنتونم رفتم کلی براتون خرید کردم ایشالا تا چندوقت دیگه اتاقتونو میچینم دست مامان جون و بابا جون درد نکنه اسمتون هم همچنان السا و امیرعلی هست تکوناتونم خیلی شیرین شده البته گل دختری شیطونتر و تکوناشم واضح تر ولی این آقا پسری با کم کاریهاش گاهی نگرانم میکنه راستی رفتم پیش دکتر خداروشکر همه چی خوب بود صدای قلبتونم ضبط کردم ولی دکتری گفت به ماه مرداد فکر نکن آخرای تیر یا فوقش اول مرداد ولی من میخوام 14 مرداد بیایید لطفا صبر کنید راستی وقت آتلیه بارداری گرفتم میخوام 2 خرداد برم یکم زوده ولی درعوض هم ورم صورتم کمتر و هم زیاد سنگین نشدم شکمم که به اندازه کافی بزرگ شده تو این تاریخم عروسی پسرعمه بابایی ام هست امیدوارم خسته نشیمو کلی باهم خوش بگذرونیم فقط به موقع بیایید زندگی های من من و مرتضی خیلی دوستون داریم و براتون روز شماری میکنیم با شما عشق ما کملتر و زیباتر شد من از وجودتون افتخار میکنم و هیچ از این که مادر کوچکی هستم ناراحت نیستم فقط امیدوارم مادر خوبی براتون باشم خیلی میخوامتون مواظب خودتون باشید گل های زندگی من 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)